2008 m. lapkričio 19 d., trečiadienis

vaikmaišis

Šita puiki nešiokle Lietuvoje yra nepopuliari ir neįvertinta. Tačiau tai yra visai neblogas variantas ir mano nuomone kai kuriais atvejais beveik nepakeičiama.

Aš turiu vaikmaišiuką. Pirkau per ebay išpardavimą. Dviejų sluoksnių medvilnė, nestora medžiaga, visiškai neelastinga. Aš jį naudoju, kai mano greitai pasiimti kūdikį sau ant nugaros. Palyginus su vaikjuoste šis nešiojimo metodas yra daug greitesnis, bet taip pat yra sveikas kūdikiui ir pakankamai patogus. Aš pirmą įdedu kūdikį į nešioklę sau ant klubo - kaip su slingu, o po to "persuku" ant nugaros. Fsio :) Svarbiausia, kad medžiaga būtų paskirstyta taip, kaip reikia - 1/3 užpakaliukui, 1/3 nugarai ir 1/3 kakliukui. Sėdinčiam kūdikiui svarbiausia paremti užpakaliuką ir nugarytę. A ir dar...dėl geriasnės paramos aš užlenku nešioklės kraštą ant peties.

Štai kas gaunasi

5 komentarai:

Unknown rašė...

O mamai krutines (krutu) nespaudzia?

Unknown rašė...

Aš visada besilaukiantiems ir tėvams su vaikais parodau ir paaiškinu kaip naudotis :) Paprastumas nenuginčijamas, bet daug mažiau universalumo.

Natalija rašė...

man nespaudžia, gal dėl to, kad ji yra labai nedidelė, bet tą medžiagą priekyje galima praskleisti, paskirstyti tolygiai.

Natalija rašė...

rima - jeigu reikėtų pasirinkti vienintelę nešynę visiems atvėjams, be abėjo įsigyčiau vaikjuostę. Bet kaip papildoma nešyne, kuri "pratęsia" tavo galimybes vaikmaišis yra puikus pasirinkimas :)

xena rašė...

Vaikmaišis labai patogu. Mums labiausiai pravertė kai dukrytei jau buvo virš metukų - kai noras bėgti arba būti pas mamą keičiasi kas 5 sekundes :)))) į vaikmaišį įsodint pasirodė greičiausia.