2015 m. birželio 10 d., trečiadienis

žemės drebėjimas - geroji naujiena

Geroji naujiena yra tai, kad vaikų namų vaikai yra sveiki, gyvi ir sekmingai pasiekė sostinę. Jų rajonas yra sugriautas, jie turėjo keliauti apie 100 km labia sunkiu keliu, bet dabar yra saugus.
Truputi nuotraukų:

Iš karto po žemės drebėjimo:


Kas liko nuo vaikų namų




Šio metu daug žmonių vis dar gyvena palapinėse. Taip pat ir mūsų vaikai.
Tai gi visi yra saugus, tačiau dabar reikės įdėti daug darbo tam kad gyvenimas sugrįžtų į savo vėžes. Dabar prasideda lietų sezonas, lys kasdien, palapinėse gyventi bus sunku. Taip pat dar niekas nekalba apie sugrįžimą į mokyklą, žodžiu iki normalaus gyvenimo yra dar labai toli. Tikiuosi kad pavyks kažkaip prie to prisidėti ir mums.
 
Dar labai svarbi pastaba dėl fondo sąskaitos. Kadangi labai ilgai ja nesinaudojau, man nepavyko prie jos prisijungti. Kadangi ji yra tik mano vardu, o aš esu Anglijoje ir dar labai intensyviai dabar studijuoju, aš negaliu grįžti į Lietuvą ją atblokuoti. Jeigu jus aukojot, parašykit man žinutę, susitarsime ką ir kaip daryti. Aš galiu tiesiog palikti pinigus sąskaitoje iki rudens kai grįšiu į Lietuvą ir po to pervesti tiesiog už normalaus gyvenimo atstatymą, pasiruošimą žiemai. Jeigu norėtumėte kad jau paaukoti pinigai pasiektu vaikus skubiai, parašykit man ir aš pervėsiu jiems iš savo lėšų tiek kiek jus paaukojot. Taip pat jeigu kas nors Lietuvoje galėtų atstovauti fondą Lietuvoje, susisiekit su manim.
 
Geros dienos
 
Natalija
 


 

Komentarų nėra: